Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Ο ΠΙΠΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ!

Τι συμβαίνει όταν είσαι μαμά δυο παιδιών που αγαπιούνται τρελά αλλά μαλώνουν επίσης τρελά?

Τις περισσότερες φορές δεν παίρνω μέρος στην σύντομη αυτή διένεξη τους διότι γνωρίζω ότι είναι μια ανάγκη να τραβήξουν την προσοχή της μαμάς.Άλλες πάλι φορές ζητάω να βρέθει μια λύση που θα τις ικανοποιούσε και θα σταματούσαν τον καυγά.Αν τώρα δω ότι δεν μπορεί να αποφευχθεί η συμμετοχή μου προσπαθώ μέσα από ένα παραμύθι να περάσω τα μηνύματα που χρειάζονται για να κατανοήσουν το λόγο που γίνεται πραγματικά ο καυγάς.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ?
Θα σας πω την χθεσινή αφορμή του καυγά.Παίζαμε με καλαμάκια και κάναμε κατασκευές (τις οποίες θα σας τις παρουσιάσω σύντομα)και μάλωσαν γιατί η μια είχε 3 μαύρα καλαμάκια και η άλλη κανένα.ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ!Για τα παιδιία είναι όλα σοβαρά.
Το παραμύθι είχε ως βαση το μοιράζομαι και ανταλλάσσω,


Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα σπουργιτακι το οποίο είχε φύγει από τον κήπο που έπαιζαν τα άλλα σπουργιτάκια γιατί του ζητούσαν τα πράγματα του και αυτό δεν ήθελε να τα δώσει.Το σπουργιτάκι αυτό  ο ΠΙΠΗΣ καθόταν σε μια γώνια κουλουριασμένος πάνω στα πράγματα του και παρακολουθούσε τα άλλα σπουργιτάκια που επαιζαν χαρούμενα.Κάποια στιγμή το πλησίασε η μανούλα του και τον ρωτησε:
-Γιατί δεν παίζεις και εσύ με τα άλλα πουλάκια?
-Διότι όλα τα πουλάκια θέλουν τα πράγματα μου και θα μου τα χαλάσουν.
Σκέφτηκε η μανούλα και λέει στο μικρό της σπουργιτάκι.
-Γιατί δεν ζητάς να ανταλλάξεις τα πραγματάκια σου με κάτι που έχουν τα άλλα πουλάκια και δεν το έχεις εσύ?
Ο Πίπης κοίταξε την μανούλα του και με εκπληκτα μάτια της είπε:
-Αυτό δεν το είχα σκεφτεί...Είναι μια πολύ καλή ιδέα.....
Αμέσως έτρεξε στα άλλα πουλάκια και τους είπε την ιδέα της μανούλας του.
Τα άλλα πουλάκια ενθουσιάστηκαν και αμέσως ξεκίνησαν την ανταλλαγή.
Από κει και πέρα δεν ξαναμάλωσαν ποτέ και παίρνανε αυτό που θέλανε τα πουλάκια δίνοντας κάτι απο αυτά που είχαν.
ΚΑΙ ΖΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

Αμέσως μετά το παραμύθι τα μικρά μου κοριτσάκια έγιναν τα πρώτα μέλη της ομάδας ανταλλαγής και ζήτησαν να γίνω μέλος και εγώ.
Ελπίζω να μην μου ζήτησουν το αυτοκίνητο μου μόνο!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου